Forget all the reasons why it won't work and believe the one reason why it will

 
Nu har jag äntligen skaffat ett gymkort igen! Hade sovmorgon till 12:15 idag för att treorna hade nationella så passade på att utnyttja den genom att gå upp klockan 9 och åka och träna. Blev att jag köpte på friskis nu då jag kände att jag skulle få mer träningsmotivation genom att pröva ett nytt gym och kan nu träna med My och Olivia. Kommer dock sakna att man kunde simma på Eriksdalsbadet där jag gymmade förut, men får väl gå dit och simma nån gång då och då ^^. Hoppas på att träningsmotivationen håller i sig nu! Har varit alldeles för dålig på att träna på sistone.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!