Gårdagen

     
 
Kort och skön skoldag igår, vår samhällslärare var borta så istället blev det en skogsutflykt med halva klassen för att testa potatiskanoner som några bygger på tekniken. Hade såklart på mig mina nya vita skor men blev som tur var inte smutsiga av att gå på skogsstigen. Vår lärare bjöd även på kexchoklad så blev mycket bra håltimme.
 
Efter skolan åkte jag till gymmet för att träna och när jag väl kom fram hade min vattenflaska såklart läckt i väskan och träningskläderna var blöta. Men de torka som tur var fort så gick bra ändå. Åkte sen hem, duschade, pluggade och kollade på PLL.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!