Mormor och morfar

 
 
 
 
Igår kväll satte vi oss i bilen och åkte den 2,5 h långa resan hem till mormor och morfar. Var hur trött som helst efter vår utgång kvällen innan så somnade direkt och vaknade inte förän Olivia säger till mig att jag måste fota himlen. Sjukt hur den kan få sånna starka färger! Jag har inte ens redigerat bilden^^.
 
Sen när vi kom fram bjöds det på ost, kex och räkor till middag. Fick även ett påskägg med massa godis som jag satt och mumsa på efterråt. Hur mysigt som helst hemma hos mormor och morfar med all god mat, godis osv ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!