Skinnjackan

 
 
Så här gick jag klädd igår när vi skulle iväg på middag. Skinnjackan är från Zara, jeansen från H&M och blusen från Gina Tricot. Älskar att det äntligen blivit vår så man kan skippa vinterjackan och gå runt i lite tunnare ytterplagg. Har lite väl många jackor, men skinnjackan jag har på mig på bilderna som jag fick i julklapp julen 2013 är en favorit. Är dock rätt frusen av mig så brukar ha en kofta eller munktröja under när det är kallt ute, men inte länge till då vi går mot varmare tider förhoppningsvis.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!