5 mobilbilder

    
 
Var och badade och grillade med Viktors kompisar på Drottningholm igår kväll. Var hur fint som helst där, måste ta med kameran nästa gång!
 
 
Jag och Viktor tog sovmorgon i morse och sen promenera vi ner till badplatsen där vi åt frukost (eller jag gjorde, Viktor hann äta upp sin macka på vägen ner) och sedan badade och solade. 
 
     
 
Hej på er! Har massa saker jag måste hinna göra ikväll, men känns som tiden helt klart inte räcker till :(. Ska iallafall redigera lite bilder och lägga ut här på bloggen från festen i lördags och sen blir det att packa! För imorgon drar jag med mina tjejer till gotland ^^.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!