Stressat hela dagen

 
Tycker det känns så vårigt med rosa tulpaner som står på matbordet för tillfället!
 
Även denna dag har bestått av massa jobb. Var massor av folk och lite personal så fick inte en enda lugn stund på hela dagen. Vaknade iallafall utvilad imorse för att jag la mig tidigt igår så var skönt. Lite mindre kul är väl att jag nu har asont i ryggen för att jag stått upp hela dagen och att jag inte fått vara ute i det fina väder som var idag. Får hoppas det håller i sig hela veckan! Nu ska jag bara ta det lugnt och vila min rygg. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!