Årsresumé September 2014

 
i september åkte jag mamma och Olivia upp till rättvik för att gå på dop
 
 
  
 
Umgicks med Julia och åt frozen yoghurt på Honeycomb
 
 
Var med familjen på en mongolisk resturang
 
 
Tröttnade på skolan rätt snabbt efter sommarlovet och började räknade ner dagarna till Gran Canaria
 
 
My och Isas mormor bakade massa tårtor som hon skickade med hem till oss
 
 
Jag och My pluggade tillsammans och lyssnade på massa musik för att inte tröttna på skolan helt
 
 
Var även ute och sprang tillsammans
 
 
Vi var på resturangen Koh Phangan och firade Isas födelsedag i efterskott
 
 
 
Hade myskväll hemma hos mig med Julia, Johanna och Felicia och åt såklart massor med godis, chips och kladdkaka
 
 
Var och fikade på Waynes med tjejerna i klassen innan jag var tvungen att åka iväg och jobba
 
 
Vi åkte upp till dalarna och hälsade på min farmor och farfar och promenerade i det härliga höstvädret
 
 
Försökte springa ute mycket för att hålla kvar träningsmotivationen
 
 
Jag och Anna var på Tacobar innan hennes dans

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!