Bokat boende

 
Denna dag har verkligen gått i slowmotion! Det enda vettiga jag gjorde i skolan var liksom att ha seminarium på svenskan i 20 min. Men fick sluta lite tidigare som tur var och satte oss direkt med datorerna för att boka boende till Val Thorens. De har något riktigt konstigt system så alla ska gå in och klicka på det rum man vill bo i. Alla rum finns i begränsat antal beroende på läge o storlek m.m så man blir ju hur stressad som helst när det knappt finns några 4 rum kvar efter 2 min. Men lyckade tillsist boka in oss alla 4 på Arcelle i en lägenhet med 2 rum med centralt läge så kan pusta ut nu.
 
Efter skolan åkte jag och Anna in till Rådmansgatan och valde ut ballonger till min fest. Lyckades knipa åt mig sista exet av 18års ballongerna så hade verkligen tur. Förbeställde allt tills på lördag så behöver inte hämta ut det föräns då. Är så taggad!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!