Fika med fina syster

      
 
Mötte upp syster idag efter skolan och åkte tillsammans in till stan. Hade fått en fika dejt av henne i julklapp förra julen, men har inte blivit av så passade på att ta den idag så hon bjöd mig på Espressohouse. Var supermysigt och satt och snacka om skolan och allt som kommer ske under detta år som vi ser fram emot. Min födelsedag, Valto, Palma, skolavslutning och New York ligger högst upp på min lista! ♥♥♥ Supertaggad på allt! 
 
Nu ska jag väl bara ta det lugnt och plugga lite samhälle, jag och Anna drömde oss bort lite på lektionen och satt och kollade på olika resemål så ska ta igen lite nu istället haha. Hoppas ni har haft en bra dag

Kommentarer
Anna

Varför gjorde du slut med Alex?

Svar: Han gjorde slut med mig. Varför använder du dig av olika namn när man ändå ser att det är samma ip adress på alla kommentarer?
emelie

2015-01-15 21:47:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!