Försovning och krångliga bankärenden

  
 
Var säker på att jag ställde larmet igår men kommer inte ihåg att jag vaknade och stängde av det. Vaknade iallafall inte förän kvart över 8 i morse och missade första lektionen för att jag var så trött. Men slängde på mig alla vinterkläder och skyndade mig igenom ett snötäckt Enskede för att hinna till Fysiken.
 
Efter skolan åkte jag till banken för att fixa så att studiebidraget kommer in på rätt konto nu när jag fyller 18 om 10 dagar. Dock kunde man tydligen inte fixa det förän man väl fyllt 18 så kommer få hämta ut studiebidraget för februarimånad med en check.. Riktigt korkat att man inte kan fixa det innan, men men. Julia som går i skolan brevid hade precis slutat och kunde hålla mig sällskap ett litet tag innan hon drog till jobbet och jag åkte hem. Nu är min farmor och farfar här och ska fira mig i förskott så ska passa på att umgås med dom. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!