Jobb(ig)söndag

 
När klockan ringde 8:15 imorse kändes det verkligen som det var måndag och första tanken va "neej inte skola idag". Sen insåg jag att det var söndag och kände ännu större neej för att jag inte orkade jobba. Lite dum som ändra mitt pass så jag börja 10 istället för 12. Men men, tog mig upp och satte mig på bussen till kungens kurva ändå.
 
Var lugnt på jobbet ända fram tills jag skulle ta rast (såklart). Så fick inte äta lunch förän kl 3 eftersom det var så stressigt o jag behövdes i kassan. Passade på att jobba över sen också för kändes ovärt att jobba så kort när jag precis tagit rast. Så nu är jag heeelt slut. Hoppas ni haft en mindre stressig och jobbig dag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!