När det regnar

 
 
Var helt slut och riktigt hungriga igår efter träningspasset så efter att vi hade duschat gick vi direkt till en restaurang och åt middag. Min mat var lite väl stark så sluta med att jag åt lite av Olivias supergoda mozzarellapizza. Sen promenerade vi lite tills det började regna och bestämde oss då för att ta skydd i en massage salong. Tog 1 timmes oljemassage var och var riktigt välbehövligt. Fick bort alla knutar runt skulderbladen så känner mig riktigt avslappnad idag ^^
Tyvärr hade det inte slutat regna 1 timme senare så blev rätt blöta när vi promenerade tillbaka hem. Lyckades dessutom ta sönder mina ballerinaskor så var inte direkt glad... men men får se om jag hittar ett par nya

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!