Tillbaka till skolan

 
Hemma efter min första skoldag efter julledigheten nu och den här dagen har gått förvånandsvärt lätt. Tror jag ligger kvar lite i den Thailändska tiden för vaknade 45 minuter innan klockan skulle ringa imorse. Så gick upp och kunde ta god tid på mig att fixa allt innan skolan. Sen hade jag bara tre lektioner eftersom den sista blev inställd då vår lärare är bortrest. Så var ju hur skönt som helst. Dock innebär det att hon också är borta imorgon och att vi kommer ha en 4 timmars lång håltimme mellan 11 och 15... Mindre kul, men hittar väl på något.
Bjuder på en webbcam bild jag tog aldeles nyss i brist på annat. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!