Pannkaksfrukost

 
Hej på er. Blev inte en riktigt lika god och avancerad frukost imorse som den vi åt i torsdags. Idag var klockan ställd på 9 då jag skulle upp och jobba och det var tur att jag inte sov ensam för då hade jag aldrig orkat gå upp i tid. Var så trött. Men mitt 4,5h pass gick ändå fort, tacksam över att jag fick stå i driven. Enligt mig är det inte alls lika jobbigt som att stå i kassan eftersom man då måste springa runt hela tiden. Nu ska jag det lite lugnt och sen kommer Olivia hem från Gotland idag så ska äta middag med henne, pappa och Anna. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!