Picknick i regnet

 
 
Äntligen har jag fått tag på en bättre mobil än den gamla s2an! Pappa köpte en ny mobil häromdagen så då fick jag hans gamla, en s4a precis som jag hade innan min gick sönder. Är iallafall sjukt skönt att ha en bra kamera igen! ^^ Tog bilden ovan igår när jag och Viktor skulle ha picknick på stranden, men 30 sekunder efter att bilden är tagen började det ösregna såklart.. Så var bara att plocka ihop allt igen och springa hem med filten ovanför oss som regnskydd. Haha, men funkade att ha picknick inomhus på mattan också.
 
Annars har vi hunnit träna, promenerat och gå på bio de senaste dagarna. Såg Jurassic World i 3d och var faktiskt riktigt bra. Väldigt spännande och lite läskig eftersom det var så många överraskningsmoment. Kramade sönder stackars Viktors hand haha. Nu ska vi snart åka till Ikea och äta lunch. Puss♡

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!