Sista helgen i maj

 
Söndagens middag
 
Heej har haft en riktigt bra fast tuff helg med jobb både lördag och söndag. Tiden gick för en gångs skull ändå fort fast jag hade långa pass tack vare att jag fick stå i driven. Lite roligare med variation och inte bara stå i kassan. Hann även vara med Viktor och hans kompis Ted, äta grillat med mamma och Olivia, samt cyklat 8 km fram och tillbaka hem till pappa.
 
Var så slut att jag lyckades försova mig 2 timmar imorse och missade därmed första lektionen. Men var rätt skönt att få sova 10 timmar iallafall. Efter skolan åkte jag och Olivia till gymmet och körde tabata intervaller och shit säger jag bara. Vill ni ha en grym pt så är det bara att fråga min syrra hahah. Var knappt att vi orkade åka hem.. Nu ska jag plugga lite innan det blir att sova. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!