Helg redan nu

 
Olivia tog bild på fina Tussie idag♥
 
Steg upp redan klockan 6:20 idag för att hinna åka till Eriksdalsbadet och simma lite innan första lektionen. Min förkylning har inte gett sig än men kände att jag måste börja komma igång med träningen ändå. Simning är ändå inte så jobbigt så är en perfekt mjukstart. Sen åkte jag till skolan och kom dit alldeles för tidigt så hade tid att sitta och plugga till samhällsprovet som var idag. För en gångs skull känner jag att jag hade pluggat bra så kändes nästan konstigt att inte komma på något mer att skriva för man redan skrivit allt. Hahah hänger ni med? 
 
Imorgon har jag studiedag så ska sova länge och sen ta det lugnt hela dagen ^^. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!