Rastlös

 
Sitter hemma och är extremt rastlös, är som sagt sjuk och känns som jag kommer somna vilken sekund som helst om jag inte kommer på något att göra. För somnar jag kommer jag inte kunna sova ikväll, vilket suger. 
 
Helst av allt hade jag velat tagit fram kameran och fotat massa fina bilder. Men nu är det så att det inte finns någon kamera att ta fram... Den blev nämnligen snodd dagen innan jag åkte till Val Thorens vilket var sämsta dagen det kunde ske på. Var Olivia som hade tagit med sig den till stan och satt på Espresso House med kameran brevid sig, en ensam man sätter sig brevid utan att ha något att äta och några minuter senare ställer han sig hastigt upp och går iväg och sen upptäcker hon att kameran är borta.
 
Riktigt tråkigt att folk gör så, men finns inte så mycket att göra. Har iallafall polisanmält stölden och hoppas att det går på försäkringen så vi kan köpa en ny kamera snarast. Hade ändå tur i oturen som fick låna Alex kamera och ha med mig på resan!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!