Friday

 
Ännu en skolvecka avklarad, eller kanske inte kan kalla det vecka eftersom den var väldigt kort med alla studiedagar. Men nu är det inte långt kvar till sommarlov! herregud vad jag längtar! Åt pizza till middag igår med familjen och Idag lunchade jag och Viktor på pizza hut, så nu har jag fått nog av pizza på ett tag haha. Annars har jag bara tagit det lugnt idag och kvällen spenderas med mamma och Olivia framför let's dance. Riktigt skönt att vara hemma och samla energi för att jobba imorgon. Förhoppningsvis svimmar jag inte som jag gjorde sist.. Hoppas ni får en bra kväll. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!