Höstoutfit och otursdag

 
 
 
 
Kappa - Cubus // Halsduk - Vila // Väska - DKNY (New York) // Klänning - Berska // Tröja - Kostym // Stövlar - Aerosoles (New York)
 
Älskar den här outfiten jag hade i förrgår! Vinrött och svart går ihop hur bra som helst på hösten ^^. Äntligen fredag hörrni! Sett fram emot helgen så sjukt mycket och som tur var har min vecka ändå gått fort. Fredag den 13 dessutom, men inte hänt nåt dåligt alls idag, vilket inte är så konstigt när jag hade värsta otursdagen igår.
 
Började med att jag missade tunnelbanan, även fast jag satt klar o väntade på att gå hemifrån 10 min i förväg, sen började det såklart regna när jag kom fram till skolan så blev helt blöt. Sen blev det brandalarm i skolan o vi var tvungna att gå ut i regnet igen.. Slutade redan vid 11, åt lunch och åkte till gymmet där de höll på att jobba med sprinklersystemet i omkläningsrummet så massa gubbar sprang runt o försökte fixa det där.. Jag såklart fick massa håll efter lunchen när jag börja springa (kanske inte otur men väldigt typiskt). Sen precis när jag kommer in i omklädningsrummet för att byta om går brandlarmet på gymmet igång och alla måste utrymma byggnaden.. Vet inte hur man lyckas pricka in 2 brandlarm på samma dag alltså :')

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!