Inspiration

 
Linafoto.se
 
 
Suttit och läst bloggar och kollat i högskole/universitetskataloger hela kvällen och fått massa inspiration vad jag vill göra med mitt liv. Bilderna och texterna där har påmint mig om vad jag älskar och göra och vad jag strävar mot. Något som är lätt att glömma i min stressiga vardag med jobb, vänner, träning och plugg..
 
Längtar enormt mycket till nästa "steg", när jag får börja plugga på högskola och utbilda mig till mitt drömyrke. Det gäller bara att hålla betygen uppe och få tag på en lägenhet i antingen Stockholm, Göteborg, Linköping eller Luleå..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!