Fredagen

 
Heej. Sitter hemma i gårdagens kläder och ska snart hoppa in i duschen. Firade först My hemma med familjen med middag och tårta. Sen åkte jag och mötte upp Anna o några från klassen och satte oss på Woken och drack öl/cider/vin. Tydligen alltid mycket folk där så var skönt att vi kom dit i tid så vi fick ett stort bord. Hade jättekul och sen promenerade de flesta av oss vidare till Marquise för att dansa så jag och Anna kom inte hem till henne föräns strax innan 3. Dock väldigt skönt att få sova hos henne då det bara tar 8 min till jobbet därifrån. Sen har det inte hänt mycket mer idag än att jag jobbat. Bjuder på en bild från Bellas fest från förrförra helgen. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!