En bättre onsdag

 
Heej idag vaknade jag upp utvilad brevid min älskling 30 min innan alarmet skulle ringa, svårt att få en bättre start på dagen. Hade bara två lektioner i skolan och fick reda på att jag fått A på konstruktionsprovet vi gjorde i måndags. Sen åkte jag och Anna in till Södermalm för att lämna in min gamla samsung s4 på lagning. Alltså den mobil jag hade ett och ett halvt år som gick sönder i april och som legat i en låda medans jag tog pappas s4 istället.
 
 
Efter bara 1 timme ringer de och säger att mobilen är lagad så kunde gå och hämta ut den direkt! Så värt att bara byta skärm och glas för 1500 istället för att köpa en helt ny mobil för 3500-5500! Fick dessutom tillbaka alla bilder som var kvar på den så är verkligen glad. Nu är det superskydd med både bra skal och plastskydd för skärmen som gäller. 
 
Imorgon har jag prov på halva matte 4c kursen så hela kvällen kommer bestå av plugg. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!