Godnatt

 
God kväll på er! Mina ögonlock känns hur tunga som helst så ska snart sova, men ville bara in och skriva ett lite inlägg innan jag säger godnatt. Vaknade upp brevid min fina kille imorse och sen följde han med mig till Älvsjö innan jag åkte vidare till jobbet för att köra ett 7,5 timmars pass. Passade på att jobba över lite idag då jag var förkyld och kunde varken jobba i fredag eller lördags. Väldigt skönt att ha en dag man bara tar det lugnt, så man orkar slita lite extra länge på jobbet dagen efter. Hörs imorgon, tagga ny vecka. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!