Matkoma i den vanliga ordningen

 
 
 
 
 
 
Åå herregud vad jag är mätt, kan verkligen aldrig låta bli att äta för mycket när jag går på restaurang. Allt är så gott att man äter med ögonen även fast magen är full och säger stopp. Men var såklart väldigt gott, Delade som vanligt hela familjen på chips och mozzarellasticks och sen prövade jag Friday's kycklinghamburgare och en oreo madness till efterrätt. Tur att vi tog en liten promenad från östermalmstorg till Tcentralen iallafall så maten sjönk ner. Nu ska jag passa på att lägga mig tidigt. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!