Vill ha ledigt efter helgen

 
Sitter på tunnelbanan på väg hem till Viktor tillsammans med typ 1000 aikfans som är på väg hem efter deras match. Inte direkt lugnt för mig som tänkt plugga. Men får läsa i min konstruktionsbok när jag kommer fram istället så får Viktor fixa middag ^^. 
 
Haft en sjukt fullspäckad helg och är förvånad att jag inte är tröttare efter utgång på fredagen, 9h jobb, 18årsfest på lördagen och 4h jobb idag. Men hade iallafall sjukt kul på både utgången och Bellas fest igår. hoppas er helg också var grym. Puss♡

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!