Snapchatbilder

     
 
     
 
      
 
 Heej! Sitter hemma vid datorn och ska plugga lite engelska innan jag går och lägger mig, men tänkte bjuda på lite mobilbilder från denna vecka. Började veckan med att fylla år på måndagen och blev uppvaktad med tårta o presenter av mamma och Olivia. Sen så fick jag en kladdkaka och en smoothie av Anna i mitt skåp när jag kom till skolan. Eftersom vi har världens längsta håltimme på måndagar så åkte vi och tränade och sen blev det lunch på tacobar eftersom det var min dag^^. På kvällen kom även Anton till oss och firade så blev en riktigt bra födelsedag allt som allt. 
 
Igår var jag hemma hos honom och åt popcorn och kolla film, är tydligen en lång lista med viktiga filmer jag missat så igår såg vi andra Batman filmen. Idag åkte jag och hämtade ut en vaniljsemla (gratis) som jag fått i semlogram av Johanna ^^ mycket uppskattat! Sen hann jag plugga lite innan jag åkte till Mall of Scandinavia för att provjobba på Naked Juice bar. Var väldigt lugnt och nästan inga kunder så fick mest gå igenom allt och göra några smoothies och skära frukt. Får förhoppningsvis fler tider när det är lite mer folk! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!