En inte så händelserik fredag

 
 
 
Några av de sakerna jag fick plocka med mig hem från jobbet igår
 
Idag är en sån där lång dag där jag inte har några planer alls. men om jag velat hade jag kunnat göra massa saker. Som att rensa ut rummet, lämna tillbaka saker jag köpt som inte känns hundra, jobba med kläder.nu, träna eller träffa vänner. Men det enda jag orkat göra idag är att laga frukost och packat ner allt jag fick av jobbet igår i tidningspapper och sen ner i en flyttkartong. Resten av tiden sitter jag och uppdaterar instagram och twitter, även fast det inte händer särskilt mycket där.. Hoppas ni har en mer händelserik fredag. Puss♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!