En sommarlovsdag

 
 
 
 
 
 
Igår efter att ha tagit det lugnt på förmiddagen mådde jag bättre och kände mig inte lika förkyld så lånade bilen och hämtade upp Anna för att köpa glass. Vi åkte till Liljeholmen och köpte Stockholms godaste glass (som tillverkas i Rättvik). Satte oss i solen på bryggan och åt och hade det supermysigt.
 
Sen drog vi vidare, växlade pengar till Cypern, hämtade badkläder, lämnade bilen hemma hos mig. Åkte buss till mamma, lämnade packning till Cypern där, skyndade oss att byta om till badkläder och sen tillbaka till nästa buss som skulle köra till Flatenbadet. Stressade så mycket att vi var helt svettiga och blev tvugna att bada även om vi från början bara tänkt sola och umgås med klasskompisar som var där. Var iskallt men nu har jag iallafall badat för första gången iår!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!