Ett och ett halvt dygn utan mobil

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten incident som skedde när vi var i Aiya Napa var att min mobil på en barrunda. Jag hade haft den i min axelbandsväska hela kvällen eftersom den var urladdad, men på något sätt så måste jag tagit upp den och lagt ifrån mig den, för den låg inte kvar när jag skulle kolla instagram på morgonen.. Så mobilen var alltså borta tillsammans med mitt bankkort, körkort, försäkringskort och rumsnyckel. Lite smått panik sådär. Kvällen efter gick vi och frågade på klubben om de hittat den, men då hade inte fått in något annat än ett par solglasögon. Så jag får ringa och spärra kortet och låna Annas mobil för att kunna kolla alla sociala medier och kontakta mamma och pappa.
 
Dagen efter det här var vi på ett poolparty som var anordnat av samma personal som barrundan var. Mitt i alla lekar och utmaningar som hölls där säger killen med micken på scenen mitt namn flera gånger och ber mig komma fram till honom. Tänkte först att jag inte vågar gå upp utifall det är någon utmaning de hittat på. Men sen kommer jag på att de kanske kan gälla min mobil. Så springer upp på scenen och då tar han fram mobilen där alla korten ligger kvar! Snacka om lättnad att få tillbaka den och slippa fixa en ny inklusive nytt körkort o allt annat! Mobilen fick stanna hemma på kvällen resten av veckan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!