Frukost för en sjukling

 
 
 
 
 
Heej! Har varit några intensiva dagar, men nu är jag äntligen ledig i 3 dagar och har såklart dragit på mig en förkylning... Kände mig helt hes o slut i kroppen efter att jag kom hem från Summerburst i lördags (inte så konstigt efter att ha dansat 2 dagar i sträck o sovit lite för lite) och vaknade upp igår helt snorig och med ont i både hals och huvud :(. Kämpade mig igenom hela jobbdagen ändå så mår som jag förtjänar idag.
 
Fixade iallafall en god frukost imorse och satte mig framför tvn och kolla serie medans Vanilla sov brevid. Börjat kolla på Hit the floor på HBO som faktiskt är riktigt bra och lättsamt att titta på. Nu blir det att städa rummet och redigera lite bilder. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!