Lunch i solen


 
Godmorgon! Sitter ensam på jobbet o väntar på att vi ska få några kunder. Är sista dagen caféet är öppet och imorgon är min sista dag här. Kommer bara bli massa plock då, men vi är många som jobbar så kommer förhoppningsvis gå på bara några timmar! 
 
Igår var jag hemma hos Julia och åt supermysig lunch i hennes trädgård. Hoppas på att jag kommer ha ork (och pengar) att fixa sån här god och nyttig mat när jag flyttar hemifrån. Känns tråkigt att leva på pasta och nudlar även fast det är gott och kanske mer ekonomiskt.. Hoppas ni får en bra dag. Puss❤

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!