Mall of Scandinavia och Koh Phangan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heej! Äntligen hemma nu efter att ha varit ute hela dagen. Sov hos Anton och åkte direkt o mötte upp Julia i gullmarsplan för att åka till Mall of Skandinavia. Jobbar ju bara där tills sista juni när de stänger ner så vi passade på att utnyttja lite personalrabatter. Lunchade på Vapiano, kollade i butiker, hittade lite heminredning jag köpte att ha när jag flyttar hemifrån och en kjol med massa pärlor, fikade på Starbucks och Honey Comb och pratade om framtiden. Hur mysigt som helst!♥
 
Sen åkte jag till Söder där jag skulle möta familjen, men var den enda på plats för alla var sena. Så gick och fotade utsikten istället i väntan på att de skulle dyka upp. Var meningen att vi skulle äta middag på Sjöfartshotellet, men vi gick in och satte oss och fick menyer, men sen kom ingen och tog beställning på 20 minuter så då bestämde vi oss för att gå därifrån. Vi gick istället till favvostället Koh Phangan och åt supergod thaimat. Nu blir det att sova för mig för ska upp tidigt på jobbintervju imorgon!^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!