Mer från Aiya Napa

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag äntligen redigerat alla bilder från Aiya Napa som jag fotat med min kamera! Hade helst velat sätta mig och göra det direkt när jag kom hem, men jobbade hela dagen igår och var helt slut på kvällen och idag har jag varit hos Julia och sen på stan med Anna. Men här är iallafall första delen av alla bilder! Helt i oordning men det är ju bara jag och Anna som vet.. Nu ska jag tvätta och försöka få iordning i mitt kaosiga rum. Ligger verkligen kläder överallt så måste fixas så jag kan tänka. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!