Sista dagen på jobbet

 
 
Hej! Nu var man officiellt arbetslös, eller iallafall nästan då jag har kläder.nu som jag jobbar extra på också, men idag packade vi ihop alla saker på caféet för att stänga igen.. Lite sorgligt att behöva slänga så mycket saker som engångsförpackningar med loggan och massa annat. Sänkte bort allt porslin till stadsmissionen och sen fick vi som jobbade ta hem lite saker om vi ville. Passade mig ganska bra att plocka på mig glas, koppar, bestick, skålar och annat som kan vara bra att ha när man flyttar hemifrån. Fick med mig ett superfint kakfat/tårtfat och sen glasburkar och massa teer så är supertacksam samtidigt som det känns tråkigt att de tvingades stänga caféet på grund av konkurs..
 
Unnade mig bananpannkakor med grekisk yoghurt, banan, nektarin och passionsfrukt som tröst när jag kom hem och sen har jag städat och rensat lite i rummet. Hoppas ni haft en bra dag! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!