TGIF

 
 
 
 
 
I fredags morse åkte jag tillbaka till skolan för att hämta ut mitt betyg (som vi konstigt nog inte kunde fått på studenten?), så jag och Anna passade på att åka in till stan och fira studenten i efterhand. Kollade runt i butiker efter outfits till Summerburst och hittade ett par snygga utsvängda byxor och ett plånboksmobilskal att ha sl-kort med mera i. Passande nog när det ändå var fredag så gick vi till T.G.I.Friday för att äta lunch och dricka drinkar. Alltid supergod mat där och mysig stämmning. Kunde sitta på deras uteservering med värmelampor även fast det var kallt ute. Sen begav vi oss hem till mig för att fixa oss inför Summerbuurst♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!