Studiedag mitt i veckan

 
 
 
 
Omöjlig att ta bild på, vill bara posa överdrivet inför kameran :')♥
 
 
 
I onsdags hade vi en väldigt vältimad studiedag sådär dagen efter en skiva. Vaknade upp och trodde klockan var runt 7, men kollade på mobilen och så visade den halv 12. Hahah, där försvann den förmiddagen. Men var riktigt skönt att få sova ut. Åkte till tallkrogen och mötte upp Julia för att äta pizza. Var så underbart väder så vi satte oss i hennes trädgård och tog ut stolar och bord och åt där. Hur mysigt som helst. Riktiga vårfeelings!
 
Sen kom Anton och hämtade mig och vi åkte till Tyresö och fikade på Espressohouse. Supermysigt det med tills han insåg att han glömt lägga i p-skivan och måste rusa därifrån :'). Så då åkte vi hem till honom och tog det lugnt. Stannade på middag, men sen var jag tvungen att åka hem och plugga matte till provet jag hade i torsdags. Hoppas ni också hade en bra onsdag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!