Måste hålla hårt i pengarna

 
 
 
 
 
Det faktum att jag älskar att införskaffa mig nya saker och spendera pengar som om jag hade ett fulltidsjobb går inte ihop med att jag hatar att slösa. Det är lätt att ångra onödiga inköp i efterhand. Så som den där goda ätbara saken en bara var sugen på eller linnet som var så snyggt och hade bra pris men som en egentligen inte behövde. Måste bli bättre på att spara pengar nu när jag troligtvis ska flytta hemifrån om 3 månader. Så nu har jag gjort en lista över de saker jag får köpa/måste köpa såsom körlektioner och studentpresenter till mina närmaste vänner. Övriga dagar får kortet stanna hemma där det inte kan användas. punkt. Känns bra att skriva ut det här på bloggen för nu känns det som ett större löfte till mig själv när jag sagt det (skrivit det) rakt ut!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!