Flygbiljetter bokade

 
 
 
En dramatisk himmel från mitt fönster i onsdags
 
Heej! Lördag idag och jag har klarat av min första riktiga vecka med kurser på universitetet. Har gått bara bra med allt hittills så hoppas det fortsätter rulla på. Har hunnit boka 2 flygresor till Stockholm 26 oktober till 6 november så jag kan följa med pappa, Olivia, Anna, My och Isa till Gran Canaria och får ett dygn med mamma 5/11-6/11 och sen även en resa hem till jul mellan 20 december till 3e januari! Längtar så mycket!♥
 
Idag är det Norrskensröjet, vilket är en sittning och en avslutningsfest för nolleperioden, som ska bli väldit kul! Vår klass har temat Dubai, var riktigt svårt att hitta passande kläder, men ni får se senare vad jag klätt ut mig till! Hoppas ni får en bra lördag! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!