Tillbaka i Luleå

        
 
 
        
 
 
 
 
 
Hej på er! Mitt sommarlov och mina 2,5 månader i Stockholm är tyvärr över nu och i torsdags morse flög jag tillbaka till Luleå. Sommaren har gått hur fort som helst och hade inte tackat nej till lite mer ledighet då jag jobbat de sista 6 veckorna. Men känns ändå väldigt skönt att vara tillbaka, saknat lägenheten, att laga mat och bara cykla omkring i Luleå, så är inte så jobbigt att sommaren är över. Hade dock lite problem att få med mig alla kläder hem då jag köpt en del nytt, så fick låna pappas stora resväska och lyckades fylla hela den plus en bag och en kabinväska. Stora väskan vägde hela 26kg, men de som jobbade vid incheckningsdisken var snälla så slapp betala övervikt då bagen bara vägde 12 och gränsen var 20kg per väska.
 
Sov hela flygresan och vaknade när vi slog i marken, sen när jag fått väskorna kom Fredrik och mötte upp mig och hjälpte mig bära allt till taxin. Åkte bara hem och lämnade av väskorna för att sen promenera hem till Linnea som bjöd på brunch. Hur mysigt som helst att få träffa henne och Sofia igen och superlyx att bli bjuden på mat det första man gör när man kommer hem. Mitt kylskåp var helt tomt så vi åkte alla 3 på storhandling på Willys. Känns så skönt att ha massa frukt och mat hemma och slippa gå till affären varje dag. Hann packa upp lite och så innan det blev kväll och jag promenerade hem till Fredrik där han hade lagat mat. Myste sen framför tvn och kollade på House och åt pannacotta.
 
På fredagen tog vi lite sovmorgon innan jag åkte till gymmet och han satte sig och plugga. Kändes riktigt bra att vara tillbaka och sprang längre än vad jag orkat göra på länge. Sen åkte jag hem och handlade några ingredienser som saknades till middagen, duschade och åt lite chiapudding med mango och passionsfrukt. Satte mig sen och pluggade i några timmar inför min omtenta i fysik som jag skriver på tisdag. Riktigt irriterande att få en omtenta då jag var en halv poäng ifrån att klara den på första försöket... men men, hoppas verkligen att det går bättre denna gång och att jag inte glömt bort allt för mycket. På kvällen kom Fredrik hit och vi lagade köttbullar i tomatsås.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!