Födelsedagsfirande hemma

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej! Är tillbaka i Luleå till skolan och lägenhetsfix efter en helg i Stockholm med massa födelsedagsfirande. Firade mig i efterskott och sen även mamma och mormor lite för tidigt som fyllt/fyller denna vecka. Fick bland annat några fina saker till nya lägenheten som förhoppningsvis snart ska bli helt färdigfixad! Har ätit tårta varje dag och fått ta det lite lugnt så har varit riktigt mysigt att vara hemma!
 
På lördagen var jag även ute med mina fina vänner och hade en grym kväll! Så kul att gå ut hemma och umgås med alla när jag inte längre bor i Stockholm♥ Saknar dem redan, men Anna kommer som tur är hit redan på fredag så ska bli kul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!