Frukost på Clarion Sign

 
 
 
 
 
 
 
Ännu en grym helg har nu tyvärr passerat alldeles för fort! Anna har varit här på besök så vi har haft fullspäckat schema och hittat på massa kul. På fredagen när hon kom hit så lagade vi tacos hemma hos mig innan vi åkte in till stan för att möta upp Linnea och några av hennes vänner för att dricka drinkar på Tapas de papa. Oturligt nog var bartendern ledig så vi fick nöja oss med cider, vin och efterrätt istället. Men var riktigt trevligt ändå och det slutade med att jag, Anna, Linnea och Amanda gick vidare till Olles för att dansa.
 
På lördagen lyckades vi ta oss upp i tid och åkte till Clarion signs för att äta deras grymma frukostbuffe. Fanns hur mycket gott som helst så var synd att man inte orkade pröva allt. Får helt enkelt gå tillbaka dit snart igen! Efter det prommenerade vi runt i stan en stund och smälte maten innan vi åkte hem till mig och monterade lampor. Försökte oss även på att borra i betongvägg men var mycket svårare än vi trott så lyckades aldrig få upp någon hylla tyvärr... Men slängde istället ihop en god kladdkaketårta till min inflyttningsfest jag hade på lördagkvällen. Hann även åka till skolan för att kolla på Big Air tävlingen där man tävlade i snowboard och skidtrix från en 22 meter uppbyggd backe/ramp. Blev en riktigt bra kväll också med inflyttningsfest och förande i min lägenhet innan vi tog oss till Stuk och fortsatte festa. Glömde tyvärr fota med kameran här hemma, men kanske kan lägga ut några mobilbilder i veckan!
 
Idag, söndag, passade vi på och sova ut och var sen i stan och fikade och gick på bio och såg Fifty Shades Darker. Nu är jag helt slut, men samtidigt taggad på en ny vecka med plugg och förhoppningsvis lite annat roligt! Hoppas ni också haft en bra helg!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!