En mobilbild på min lägenhet

 
Min lägenhet med nya sänggaveln och tavlorna
 
Hej på er! Unnade mig sovmorgon och en promenad imorse innan jag satte mig ner för att plugga fysik. Har pluggat på gamla tentor och kollat massa youtubevideos med lösningsförslag så nu känns det som att jag har bra koll på mekanikdelen. Imorgon blir det fokus på termodynamik och på fredag skriver jag fysiktentan så är sista rycket nu! 
 
Fick hem min nya sänggavel igår från Furniturebox som egentligen skulle ha kommit för 3 veckor sen, men min leverans hade inte blivit skickad av nån konstig anledningen, så fick pengarna tillbaka och fick göra en ny beställning. De hade som tur var sänkt priset med 400 kr så sparade iallafall lite pengar. Killen som levererade var superschysst och bar in paketet till dörren också även fast det bara ingick leverans till porten. Tur det annars hade det blivit svårt att få in ett så stort paket på egen hand!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!