En ny läsperiod

 
 
 
Outfitbilder från Lanzarote, fina blusen och skorna är nya från London
 
Längtar verkligen tillbaka till soliga Lanzarote nu när man fått vara hemma nån vecka i kalla och snöiga Luleå. Hade känts bättre om våren var på väg, men idag har det typ snöat konstant så är inte mycket att hoppas på.. 
 
Började iallafall en ny läsperiod idag som mjukstartade med en fysiklektion och sen gick jag Sofia och Fredrik till gymmet och tränade. Känns skönt med en nystart nu efter en stressig tentaperiod! Dock har turen inte riktigt varit på min sida idag. Först låser sig tvättmaskinen medans min tvätt är kvar där i och sen fungerar inte ytterdörren att låsa utifrån. Ringde felanmälan, men de kunde inte fixa tvättmaskinen idag och låset skulle nån komma och kolla på nu när som helst. Hoppas verkligen att det löser sig. Annars får jag låsa utifrån och gå runt till altandörren så att dörren inte är olåst på natten.♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!