Bildbomb från min mobil

      
 
Fina Gräddö i påskas // Lunch med pappa på matdistriktet
 
      
 
Blev överraskad av min älskling när jag kom hem från Stockholm med tapas, fina blommor och en reserv nyckel hem till honom♥
 
      
 
Tjejkväll med Linnea och Sofia // Glassmys i solen
 
              
 
Födelsedagsfrukost till Fredrik på hans 25-årsdag♥
 
      
 
Underbart skidväder i Riksgränsen
 
      
 
Våran specialité - grillad kyckling och hallomi med fetasallad och bea♥♥
 
      
 
Superglada! // Drinkar och efterrätt på Tapas de papa med Linnea
 
      
 
Den otroligt goda afternoon tea som jag typ tänker på och suktar efter varje dag // Jag och min snygging♥
 
                
 
Förrätt och efterrätt på Kitchen and table
 
      
 
Frukost dagen efter på hotell Savoy
 
      
     
Mera grillat åt folket!
 
      
 
En nöjd Fredrik med våran hemmagjorda Pad Thai // Lyxade med charkbricka efter en lyckad mattetenta
 
      
 
Jag, Linnea och Fredrik hade Eurovisionkväll med goda drinkar och hemmagjord pizza
 
      
 
Var på heldagsutflykt med arkitekturhistorian till Kalix, Haparanda och Övertorneå för att kolla på kyrkor och andra gamla byggnader i Fredags. Kul och få se byggnader i verkligheten och inte bara få se bilder på föreläsningarna.
 
Igår (lördag) var jag, Sofia, Jesper och Fredrik på O'Learys och bowlade och åt middag tillsammans. Supermysigt och roligt att få hänga med Sofia igen som varit sjuk länge nu och Jesper som just nu bor i södra Sverige

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!