En mysig onsdag

 
 
 
 
 
Chokladbollar gjorda på jordnötssmör, kokos, kakao, honung och fiberhavregryn
 
Känns overkligt att mitt första år på universitet nästan redan är över! Tiden har gått otroligt snabbt och var vinter här i Luleå för mindre än en månad sen. Nu känns det dock äntligen som sommar och om en vecka åker jag hem till Stockholm igen :D.
 
Skriver tenta i arkitekturhistoria imorgon så satt och plugga till den tillsammans med Sofia igår. Sen åkte vi och handlade lite och vidare hem till mig för att baka nyttiga chokladbollar och laga middag. Fredrik kom och gjorde oss sällskap på kvällen och vi var ute och prommenerade efter maten alla tre. Fantastiskt att man kan gå ute utan jacka klockan åtta på kvällen!
 
Har spenderat förmiddagen idag till att söka sommarjobb och nu ska jag snart till skolan för att plugga det sista inför tentan. Känns bra då det är kryssfrågor och jag har samlat ihop bonuspoäng så behöver bara klara 25 av 70 frågor♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!