Min helg

     
 
 
     
 
Skrev tenta i arkitekturhistoria i fredags som kändes superbra och som jag blev klar med på 1,5h men som vi hade 5h på oss till. Så jag Linnea och Sofia åkte till stan och gick på sushibar och kollade i lite butiker. Hittade ett par supersnygga solglasögon bland annat. Sen åkte vi tillbaka till skolan och jag mötte upp Fredrik och hjälpte honom packa. Eftersom han redan fick sommarlov i onsdags så åkte han hem på lördag morgon. Så vi passade på att spendera tid tillsammans på fredagkvällen och åt hamburgare och kollade på bio. Såg nya pirates of the caribbean filmen som var bättre än väntat för att vara film nummer 5. 
 
På Lördagen sa jag hejdå till min älskling och sen var jag Linnea och Sofia på hemmagastronomi för afternoon tea. Var lika gott som förra gången men tråkigt att de inte hade ändrat nånting. Sen dess så har jag i princip bara pluggat. Längtar så mycket efter sommarlov och få komma hem till familjen och vänner nu♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!