Anna på besök♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       
 
Hitta massa fint på stan jag ville köpa, bland annat dessa söta skålar och de matchande formarna i bakgrunden
 
 
Har haft en så mysig helg! Anna har varit på besök och vi har fått umgås och hitta på roliga saker 3 dagar i rad. Var över ett år sen hon var här i Luleå så hade planerat in att gå till alla mina nya favoritmatställen jag har upptäckt sen dess. Hon landade runt kl 1 på fredagen och då möttes vi upp på stan för att äta lunch på Sushibar. Sen åkte vi hem till mig och tog det lugnt, samt passade på att gå och handla frukost till morgondagen.
På kvällen hade vi bokat bord på Taverna Gusto. Hahah känns som jag varit där väldigt ofta nu, men är ju så gott! Beställde in deras goda mozarellasticks att dela på och tog pizza till huvudrätt för att variera mig. Måste dock säga att deras pasta är nog ändå snäppet godare. Sen efter middagen åkte vi hem och kollade på repris av Let's dance och åt chips även om vi redan var proppmätta.
 
Vaknade upp utvilade på lördagen och redo för att gå på afternoon tea på Hemmagastronomi. Tackar aldrig nej till deras efterrättsbuffé. Så underbart gott med scones med lemoncurd och phiadelphiaost också! Efter att ha suttit där och ätit så mycket gott vi kunde så kollade vi i lite butiker. Hann dock inte med så många förän klockan slog 4 och vi insåg att stan stänger.. Lite synd att de inte har bättre öppettider.
Åkte hem, lagade middag, fixade oss och förade lite innan vi tog bussen in till stan igen för att gå på Olles. Blev en lyckad kväll med mycket folk. Var så kul att få snacka om allt och inget och dansa med min bästis igen. Hade verkligen saknat det!♥
 
På söndag blev det en ny tur på stan och jag köpte några fina plagg jag ska visa upp sen. Åt lunch på max och fikade citronmarängpaj och njöt av att solen sken.
Hann spela lite sällskapsspel och laga carbonara hemma hos mig när vi kom hem innan Anna tyvärr behövde åka till flygplatsen. Så tacksam för en väldigt bra och händelserik helg med henne♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!