Att se fram emot 2018

 
28 April 
Nu på lördag fyller min älskling år! Så då ska han firas bland annat med middag på Taverna Gusto. Fredriks föräldrar och bror kommer på besök över helgen också så ska bli väldigt kul!♥
 
 
4 Maj
Kommer Julia och Johanna till Luleå för att hälsa på mig över helgen!♥ Ska bli supermys att ha dem här och visa dem runt. Ska hitta på massor med kul! :D
 
29 Maj
Skriver jag min sista tenta i matte 4 och sen väntar ett helt sommarlov! Åker till Stockholm dagen efter..
 
31 Maj
...för att ta tåget ner till Göteborg med Anna för att vara där en helg och gå på Summerburst
 
Relaterad bild
 
4 Juni
Börjar jag förhoppningsvis att jobba och som det ser ut nu så ska jag vara på Matdax precis som förra sommaren :)
 
23 Juni
Flyger till Nerja tillsammans med Fredrik och hans familj för att spendera 2 soliga veckor i Spanien
 
 
 
 
7 juli
Kommer tillbaka till Sverige och Stockholm för att spendera resten av sommaren här. Spendera tid med mina fina Stockholmsvänner med familjen och jobba.
 
 
1 Augusti
Är datumet Fredrik siktar på att börja jobba på sitt nya jobb. Är inte helt bestämt vart än, men verkar i nuläget tyvärr inte bli i Luleå :/. Är just nu 3 erbjudanden på bordet så längtar tills allt är klart och vi vet hur det blir♥
 
24 Augusti
Är jag senast tillbaka i Luleå igen för att skriva omtenta i Matte 2
 
1 November
Kommer jag vara klar med min första läsperiod för år 3 och förhoppningsvis kunna åka hem till Stockholm eller hitta på något annat kul
 
 
 
 
 
 
 
19 December
Jag, mamma och Olivia avslutar året på bästa sätt och åker till Thailand! Ska till Phuket denna gång och bo på 2 eller om det var 3 olika stränder och stanna i totalt 2,5 vecka innan det är dax att åka hem igen. Läntar så mycket!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!