Lite mer från påskveckan

 
 
Fika i backen
 
 
 
Tacos till middag
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Fredrik var efterrättsansvariga på påskafton och hade gjort en mangocheescake som blev grymt god och fräsch! 
 
 
Min snygga älskling♥
 
 
 
 
 
 
På vägen hem från Björnrike; ofrivillig rensaffari där vi stog stilla i kö i 30 min för de sprang runt på vägen
 
 
Stannade och åt lunch i Bollnäs på Lilla K's trädgårdskök, hur mysigt och gott som helst! Både jag och Fredrik tog kycklingenchiladas med sallad. Riktig vårkänsla att sitta och äta i ett växthus♥
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!